Selkäliiton viikonloppu Ikaalisissa 17.-19.5.2024, YHDISTYS MAKSAA JÄSENIEN OHJELMAPAKETIN (ARVO 97 EUR, ei majoitusta)

27.2.2024

Tämän kevään jäsentapahtuma järjestetään Ikaalisten Kylpylässä, Ikaalinen SPA toukokuulla. Lähde mukaan keväiseen virkistysviikonloppuun. Yhdistys maksaa jäsenilleen ohjelmapaketin 97 eur. MAINITSE ILM. YHTEYDESSÄ TYRVÄÄN SEUDUN SELKÄYHDISTYS. Majoituksen kukin maksaa itse.

Hyvä selkäyhdistyksen jäsen,

tervetuloa viettämään kanssamme keväistä virkistysviikonloppua 17.–19. toukokuuta Ikaalinen Spassa.

Tule kuulemaan eturivin asiantuntijoiden luentoja selän ja mielen hyvinvoinnista. Pääset myös ratkomaan hauskoja aktiviteettirasteja sekä nauttimaan kylpylän vesitropiikista hyvässä seurassa. Tapahtuma on kaikille avoin – pyydä siis mukaan myös puoliso, ystävä tai naapuri.

Tutustu virkistysviikonlopun ohjelmaan Selkäliiton nettisivuilla ja varaa paikkasi viimeistään 17.3.2024 mennessä Ikaalinen Span myyntipalvelusta.

Lue lisää: https://selkakanava.fi/selkaliitto/virkistysviikonloppu

Tapaamisiin Ikaalisissa!

Ystävällisin terveisin
Selkäliiton väki

Selkäliitto ry
Eerikinkatu 16 A 2, 00100 Helsinki
Puh. 09 605 918 (ti ja to klo 10–14)
selkaliitto@selkaliitto.fi
Liikkuva selkä kantaa kauas!

Liitteet